fredag den 4. april 2008

23 ting

Halloo!!
Jeg synes, at det har været et utroligt spændende og alsidigt forløb. Jeg vil tro der har været noget for enhver smag. En del af tingene vil jeg ikke gøre brug af i det daglige, men har dog beskæftiget mig med det. En anden del vil jeg bruge fremover. Det drejer sig bl.a. om Myspace, hvor jeg har fået en del venner fra hele verden. Desuden synes jeg, at Google-tingene var sjove at lege med.
Selve undervisningskonceptet var rigtigt godt. Jeg har før dette tage PC-kørekort som fjernkursus, og synes meget godt om måden. For mit vedkommende øger det indlæringen og motivationen, at jeg kan lave det, når jeg vil.
Tak for denne omgang.
Jeg håber, at jeg vinder den bærbare!!!;-)

2 kommentarer:

Kirsten Sandberg sagde ...

Ja jeg synes også at konceptet er fint. Det kræver selvfølgelig at man tager sig selv i kraven og går i gang med tingene. Men når der både er gode oplæg og rimelig support og opmuntring (syn's vi selv - ikke medguruer?? :-), så er der jo ingen grund til at tøve.
Og så hjælper det jo nok også at der er et grønt islæt i projektet. Nemlig gulerødderne i form af mp3 og en bærbar ;-))

Pia Hjortespring Hansen sagde ...

Jeg er også helt vild med selvstudium - så er vi da nogle stykker :-)
Jeg går ud fra, at vi godt kan tilmelde dig konkurrencen - det lyder sådan, og vi (nogle af os i hvert fald) ved jo, at du har gennemgået tingene, selvom det ikke helt afspejles på din blog. Så det gør jeg hermed.
:-)